28-8 Rustdag in Rustique

12 september 2015

Deze vakantie weer wat bijgeleerd. Nooit met oude spullen op vakantie gaan.

Ja had 2 oude overhemden meegenomen en Jo had een oud laken ingepakt. (nee, Jo liep niet in het laken, het was voor op de matrasjes).

Al spoedig begonnen er scheuren te ontstaan zowel in de overhemden als in het laken. Omdat we  op een rustdag nooit rust hebben, zijn we maar eens op zoek gegaan naar nieuwe overhemden. Tot onze verrassing kwamen we een Zeeman tegen op een Centre Commercial. Daar kochten we 2 Nederlandse  overhemden. Echt mooi zijn ze niet maar ze doen het wel.

Ook moeten we gaan nadenken wat we gaan doen als het Canal is afgelopen. Barcelona is niet ver, er is een mooie route er naar toe. Of toch al naar Italie??? We weten het nog niet. Alles kan en niets moet.

’s Avonds eten in het restaurant van de camping. Salade, patatje, biertje. Hoe relaxed kan het leven zijn! De rukwinden waaien om onze tent die nacht. De tent blijft dapper staan en wij slapen weer muggenvrij.

1. Bert:
    12 september 2015
    Jajo, ben volgende week in zuid frankrijk. Waar zijn jullie ?
  2. Marieke Willink:
    16 september 2015
    Hai, hai,

Vanavond weer even op jullie blog rondgeneusd; verslagen gelezen en foto's gekeken. Het ziet er heerlijk uit, José! Leven als god in Frankrijk. Nog heel veel plezier. Dikke kus vanuit Eibergen!