Van Ynoux (of zoiets) naar Zarautz!

18 oktober 2015

Woensdag 14 oktober

Vanmorgen was de voorruit helemaal bevroren. Het duurde dus even alvorens we konden vertrekken.

Vandaag is het streven om tot in Spanje te komen. We willen de komende dagen San Sebastian en Bilbao bezichtigen en ook nog een rustdag inlassen om de was en nog wat andere huishoudelijke activiteiten te verrichten. Wel vonden we dat we in Frankrijk nog diesel moesten kopen en vooral een voorraadje moesten aanleggen van onze favoriete Franse wijn “Roche Mazet”. Dus moet je van de grote wegen af om een supermarche te bezoeken. De TomTom is daarbij een goede bondgenoot!!!! Gewapend met diesel en wijn gingen we de Spaanse grens over, om er een paar meter over de grens achter te komen dat de diesel in Spanje veeeel goedkoper is dan in Frankrijk. Helaas. Wel was het bijzonder dat we bij het betreden van Spanje tot stilstaan gebracht door een mevrouw met een tentje. Die moesten we  € 1,58 betalen om het land binnen te komen. De routes die wij in Spanje bereden waren wel ingewikkeld. Veel rotondes met veel afslagen. En telkens maar hopen, dat je de goede afslag neemt. Jo heeft zich er dapper doorheen geslagen. Echt goed gedaan!!! Na deze omzwervingen zijn we terecht gekomen op een camping in Zarautz. Dat ligt tussen San Sebastian en Bilbao in. Een erg grote, maar wel rustige camping.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Zuster Baai:
    20 oktober 2015
    Ik hoor het al, jullie zijn gezellig met z'n drieën op vakantie! Heeft de TomTom al een naam? De onze heet Maarten en we praten er tegen.....
    Veel plezier!