Van Blois naar Ynoux (of zoiets)

18 oktober 2015

Dinsdag 13 oktober.

Vandaag toch maar weer over de gewone wegen gereisd. De TomTom is daarbij meestal een goede raadgever. Ik zei dus al…meestal. Een enkele keer laat tie je even behooooorlijk in de steek. Zo bracht tie ons op een weg waar je nog net goed met onze camper over kon rijden. Je moest alleen niemand tegen komen. Dat is een poosje leuk, maar als het al wat later wordt, moet je toch wel gaan zoeken naar een camping. Waar we namelijk al snel achter waren was, dat het zo tegen half acht al behoorlijk donker wordt. Als je dan nog moet koken, is dat niet fijn. We zaten dus ergens…Joost mag weten waar. Toen kreeg Ja plotsklaps een briljant idee. Misschien kan de TomTom wel een camping vinden. Dus…zoek camping…..ingetypt. Wie schetst onze verbazing…hij vond er een. Een mooie camping. in een prachtige omgeving met alle gerief. Er stonden ook prachtige huisjes op mooie plekjes, die je kon huren. ’s Nachts vonden we het berekoud, zelfs in de camper.