27-8 Van Adge naar Rustique

11 september 2015

Gisteravond in de tent besproken wat we verder wilden doen.

In ieder geval niet langer op deze camping verblijven.  Het stuk dat we nog moesten lopen langs het Canal was binnen 1 dag te doen.

Toch  hebben we besloten alles op te breken en met het openbaar vervoer naar de camping in Rustique te gaan. Dat vonden we een fijne camping met vriendelijk personeel.

Toen we de camping verlieten kwamen wij de eigenaar tegen. Hij was erg verbaasd dat we al weg gingen. Nadat we uitgelegd hadden waarom we weggingen kregen we de helft van het betaalde geld retour. Dat was heel aardig van die man.

Dus een uurtje lopen met de wheelie naar het station in Agde. Met de wheelie door een stad lopen is niet fijn. Je moet goed opletten dat voorbijgangers niet struikelen over de wheelie.  Met de trein eerst naar Narbonne, daarna naar Carcasonne, met de bus naar Trèbes en dan nog een uurtje lopen naar de camping in Rustique.

De reis met het openbaar vervoer ging prima. Soms is het wel lastig de wheelie goed te “parkeren” als het druk is maar deze keer ging het goed.

Leuk om weer op de camping te zijn. We konden zelf weer een plaatsje uitzoeken. We kozen een plaats op de hoogste plek op de camping. Het waaide daar zo hard dat er zeker geen muggen zouden zijn. De grote tent weer opgezet en onze eigen tafel en stoelen gebruikt. Dat was dus weer genieten!