Onze eerste stap

24 juli 2015 - Landgraaf, Nederland

Hallo allemaal, na enkele overdrukke weken hebben we tijdelijk wat rust genomen op een camping in Landgraaf. Dicht bij mooie natuur en prachtige landschapen. Ook het weer is tot nu toe fantastisch. Echt rustvragend weer! We wandelen wat, we shoppen wat, we luieren veel en lezen en puzzelen wat. Wat een rust!! Morgen wordt het best wel slecht weer. We gaan dan een dagje naar Maastricht. Ook leuk.

Vandaag, vrijdag, gaan we gebruiken om de reis voor de komende weken uit te zoeken en te plannen.

Groetjes van Jajo en tot binnenkort.

1. Ab Weekenstroo:
    Beste Ja en Jo,

Veel plezier met de verdere voorbereidingen en daarna een hele fijne reistijd!

Groet,

Ab.
  2. Marijke van Overbeek:
    Hallo Ja, Jo,

Leuk!, ik ga jullie volgen. Geen problemen gehad met de storm rond de tent? Succes met de voorbereidende handelingen en een goede start van jullie route...

Groet,

Marijke
  3. Ineke:
    25 juli 2015
    Dacht al dat jullie in de buurt van Maastricht zouden zitten.
    Tent nog heel? Wij gaan morgen de walnotenboom uit de vijver vissen. Staat erg scheef - voordeel: makkelijk plukken.
  4. Gea:
    25 juli 2015
    veel plezier, zonnige en relaxte wandelingen
    ben benieuwd naar de route langs het Can. du Midi, ik hoorde dat het voor fietsers erg slecht begaanbaar is, voor wandelaars is het vaak weer heel anders.

gr. gea
  5. Thijs en lum:
    26 juli 2015
    Veel plezier ,we lezen wel welke kan jullie op gaan gr Thijs en lum
  6. Annelies:
    26 juli 2015
    Geniet van jullie prachtige avontuur! Ik lees mee.
  7. Harrie:
    hoi, veel plezier.
    hoelang blijven jullie weg en waar gaat het naar toe?
  8. Zuster Baai:
    28 juli 2015
    Ik ben nu wel een beetje benieuwd naar de plannen. Richting Zuid Frankrijk en daar...?